Morgon nu igen...

2011-11-29 @ 08:08:46
Hej, hej. Idag är man lite trött och seg, men när man får frukost i kroppen blir allt bättre! (HISS) Jag har precis fixat mej inför skolan, så jag ska åka om någon halvtimme. Idag ska klassen till "arme" museet, typiskt tråkiga saker man går i skolan för. Så snart får väl jag beje mej till skolans busshållplats!
Tänkte bara skriva lite saker jag önskar mej i julklapp, Ifallatt ♥
  • En vit dator ( våran gemensama håller på att bli sjuk )
  • Eller kanske en Ipad... ( säkert enklare att använda )
  • HÅRTORK ( finns inget mer att säga )
  • Digital kamera med objektiv/ Nikon ( hehe )
  • Stativ till kamera (...)
Jag har flersaker men ville inte ta upp fler saker här...
Kram på er!
Update: Detkommerregnaidagsåglömej ☂

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0