Moshi, moshi!

2011-05-17 @ 16:30:57


Hihi! Moshi betyder hej. ^^

I dag har jag varit på friluftsdag med klassen, vi cyklade dit! Det gick ganska bra tills Mia (min lärare) cyklade vilse... Men vi kom fram, och det är huvudsaken! Jag sitter i soffan och det känns som man ska tuppa av när som helst!

Min bästa tid på 60 m var: 10.4 sek!! (en ganska så bra tid)
Mitt bästa hopp på längdhopp var: 3.50 m
När jag kastede kula fick jag: 5.64 m (ett jättebra kast)^^
När nästan hela klassen skulle vara med på kurrirstafetten så kom vi: 1:a!! 

10 minuter senare...

Såja! nu har jag duschat och är ren och luktar gott! ^^
Jag vill jätte gärna ha den här bikinin i födelsedags present!!!


 
Men nu ska jag göra en liten matteläxa, så hejdå!

kram / Lollo


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0