En liten dikt

2011-05-25 @ 16:41:23

Jag sitter på min födelsedag och allt känns upp och ner,Mormor säger tyst:
- hur går det lilla gumman, försök att le?
Men det spelar ingen roll längre, inte något mer...
För du är på sjukhus och vet inte vad som sker, du sitter där och väntar på erat besked...
Det sjuka är svårt att tro när man sitter upp och ner, tänkte jag när jag satt där med min tårtsked...
Ludvig har fått Leukemi, det är vårt besked! Säger mamma Carina med mycket ledsen röst, med sitt tunga besked!

Nu sitter jag här ett år senare och du och jag ler, och tänker på allt vi ser!

Ludvig är min lillebror som fick Leukemi den 22 juni 2010, Det var en tuff tid för alla. Framför allt för min mamma...

Kram / Din dotter Lovisa 

 ♥

 


Kommentarer
Postat av: mami

PUSS Älsklingen Min <3

2011-06-08 @ 21:46:29

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0