Bacon :)

2011-05-21 @ 18:50:47

Cha,cha!
förlåt att jag inte bloggat på ett tag... Men nu börjar jag igen!
Just nu har vi lite LÖRDAGSMYS med chips och sen blir det lite godis också!!
Idag har vi bakat! Vi har bakat glutenfria chokladmuffins och kaddemumabullar. Anledningen till att vi har bakat är att Ludvig ska ha ett kalas med Tove nästa vecka så man måste ju börja att baka nån dag!

Sen har jag och Ludvig kört radiostyrda bilar en stund idag, såklart vann (Ludvig) jag!!

Sen har vi sett Skönheten&Odjuret.
Jag träffade Nils och han hade skaffat en "long board".

Men nu ska vi äta baconlindad kyckling med bakad potatis, så!

Bye,Bye!! / Lollo


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0