Underligt...

2011-06-11 @ 10:31:40

Jippie!!! Nu har vi sommarlov! Det ska bli asskönt att slippa skolan ett tag nu... Men på Söndag  ska man på kollo i en vecka, med några kompisar. Jag har haft en underbar tid på Herrängens skola, jag kommer aldrig glömma lärarna eller maten eller absolut inte mina kompisar <3 Nu efter sommaren kommer jag börja i Johanskytte. hoppas att det blir bra där, verkligen hoppas! Men en sak jag tänkt på under sista terminen är att när man börjar i den nya skolan har ju klassen splittrats upp överallt, det känns underligt. För då kan man ju inte mäta sin solbränna med någon annan utan man måste börja om på nytt, med nya kompisar nya miljöer och nya lärare...

Kommer verkligen sakna 5A den perfekta klassen med alla snygga tjejer. ;) :) :thumbup: 

Här kommer en bild på oss!

Hoppas ni får en härlig och skön sommar allihop! hihi^^

 

Kramisar / Lollo 


Kommentarer
Postat av: Mami

Vilken härlig och fin bild!!! <3

2011-06-17 @ 17:40:54
Postat av: sanna

vilken bra bild det blev men jag kommer också sakna 5a specielt mia :(

2011-06-27 @ 09:55:55
URL: http://sostissannisen.blogg.se/
Postat av: mig

mmm...JAG E ME!!

2011-06-28 @ 22:17:34
URL: http://mellliebe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0