Solkrämen!

2011-06-03 @ 18:49:12
Hejsan, today it´s very hot... Typ den varmaste dagen på början på sommaren, men det var inte det jag skulle komma till utan det var att jag har klippt mig!! Jag har härmed en lugg vid sidan av ansiktet. :)
Såklart har jag inte gjort det själv utan på en frisörssalong, precis som alla andra vanliga människor.
Jag ser lite skillnad men det är inte mycket, lite sött blev det allt. Om man sätter upp luggen med hårspänne så ser jag ut som Foki! hihi^^



Sedan har vi cyklat till Aspudden och fikat, det var super varmt och super skönt att cykla. Man hoppas ju på att man har fått lite färg under dagen. ;)

Caféet där vi åt heter: "Vintervikens café & trädgård" det är jättefint rekommenderar det verkligen!!!











Sen har jag solat med mama i Långbroparken...

Det var min lilla dag det :)



Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst! OM du vill så får du gärna följa min blogg också..KRAMAR!!!

2011-06-03 @ 20:25:28
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0