Solbrillor

2011-06-11 @ 20:30:16

Hej, Idag har jag varit i Skärholmen med min, äh glöm det. Jag har varit i Skärholmen och tittat på presenter och bytt ut min "jumpstuit" och köpt ett par beiga sol glasögon och en gul bikini. Min "jumpstuit" har jag köpt på H&M som ni kanske vet.

Här är den...


Sen har jag ju köpt en bikini från Stadium, överdelen kommer från "Wrap" och underdelen från "Race&marine"
Den är ju gul så det första jag tänkte på var SOMMAR!



Sen mina glasögon, dom kommer från GinaTricot. Jag tycker dom var fräscha och coola... :thumbup:





Tycker dom är asgryma ;) :)



...









Just nu tittar Jag pappa och Ludvig på "Twilight" New Moon... Är precis där "Jacob" Taylor Säger att han är en styg pojke, och säger åt "Bella" Kristen att Lämna honom! :( "snyft"

Kramis / Lollo


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0