Oj, oj!

2011-06-08 @ 20:04:30
Har äntligen HITTAT den perfekta skolavslutningsklänningen! Har tänkt och tänkt men jag ska nog ha den där fina sommar klänningen jag köpte för inte så länge sedan...

Såhär ser den ut:



Tycker att den är riktigt söt, hoppas det ser ennu sötare när den sitter på mig.
:thumbup: :D :thumbup: :love:

Det som bekyrmar mig är att Alice har köpt en lika dan! :O
Blir liksom lite nervös när Alice sa att hon skulle ha den på skolavslutningen men att hon ska köpa en ny för att jag har en lika dan... :(

Det är väl inte mitt fel?

Jag hittade ett par skor i en affär i Fruängen, dom har matchande mönster... Vill ha dom så in i helvetet ( skoja )
Men saken är att dom kostar: 550 Kr inte riktigt klokt!!! för mycket!! vill häldre köpa 3 par skor istället för ett... :thumbup:

Kramis / Lollo

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0