Money, money!

2011-06-22 @ 21:03:49

Hello, jag har ju födelsedag i dag, så jag har fått lite presenter...
 Och många gratulationer på "facebook".
Jag har fått åka med min underbara farmor in till stor staden Stockholm!
Vi har tittat runt och shoppat i högst fem timmar...
Av farmor fick jag en 500:ring som jag ska få köpa mina egna presenter för, lite har jag köpr idag...

Jag har köpt:

  • En grå cardigan från " Cubus "
  • En sommrig klänning från " BikBok "
  • Ett par örhängen från " Ur & Penn "






Sedan har jag fått:

  • Två linnen och ett par shorts från " Monki "
  • Ett par shorts från " KappAhl "
  • Och 800kr!!!!

 


Än så länge i alla fall!

Nu ska vi på Kina Rusturang! med familjen... Sen blir det ett paket till!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0