Mera presenter!

2011-06-28 @ 09:17:05

Nu har jag fått några fler presenter sen min födelsedag!
Sen ska jag påmina er om att min bästis Malin ( www.mellliebe.blogg.se ) fyllde år igår ;)
Så GRATTIS Malin!
saker jag fick i present var: Denna låda...

Sedan fick jag: Ett smyckesträd...¨

Sedan ett: Halsband med en uggla på...

Tillsist: En 3 dagars Kryssning till Riga, huvudstaden i Lettland!

Det ska bli jättekul att få se hur Riga ser ut, och såklart färjan...

Den färjan vi kommer åka ser inte direkt likadan ut som denna, men liknande!
Jag ska åka dit med min farfar & farmor!

För er som undrade vad som fanns i min lilla låda, så ska ni få reda på det nu!

I min "låda" fanns det en sko och ett kort.

På framsidan av kortet stog det: " Shoes are proof that God loves us and wants us to be happy. " :love:

Och på baksidan stog det: Grattis på 12-årsdagen! Ett par röda Converse! Jag blev jätteglad när jag fick upp den där fina träiga lådan! :)


Men min pappa säger att jag kanske inte ska köpa mer skor för att jag har redan två par Converse, men jag tror att jag köper det endå! :thumbup:

Kramisar / Lollo


Kommentarer
Postat av: Anonym

...så du fick ett smyckesträd...??!! det visste jag inte - som jag har letat... /mami

2011-07-15 @ 12:07:12

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0