Manikyr, För skolavslutningen!

2011-06-10 @ 07:24:53

Har gjort manikyr till skolavslutningen... Nu ska jag visa hur man gjorde, Det är bra att göra hemma för 150 kr än att få manikyr för 500 kr på en salong.

Detta använde jag: Tejp, Nagelborttaggning på penna och ett vitt nagellack...


Så här gjorde jag:

Först satte jag tejp på nageln, så att en liten del av nageln blir kvar. sen målar du på nagellack jag tog ett vitt.



Sedan gjorde jag så här:
Jag använder en "nagelremover" från www.naglar.com som jag använder till att för fina kanterna av det vita.



Och tillsist:

 

Wolla! Snyggt va?

Kram / Lollo

Ps.Jag längtar till kl. 8.55!.dS
:thumbup:


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0