Stress

2011-07-06 @ 16:18:16
Heej.

Just nu sitter jag i bilen på väg till mitt landställe,
som ligger på Ljuster Ö.
Jag har varit hemma hos farmor&farfar
en stund innan vi åkte.
Då fotade jag blommor i deras trädgård...
Sen har jag målat mina tå naglar i
rött!
Haha, tyckte det blev jättesnyggt!
:thumbup:


Mina fina fötter!

Hallon som inte riktigt är färdiga!

En redigerad bild på tusenskönor...

C/Klematis som sitter på väggen...

Sommriga jättefina rosor!

Sen fick vi besök av min lille kusin Sigge!
Han var ny vaken och glad!

Och en jättefin blomma som jag inte vet namnet på!! :)

Det var väl allt!

Bye / Lollo

det som är lite mörkare på bilden är en skugga, ;)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0