LightRoom!

2011-07-07 @ 17:39:04

Hej!

Nu har jag varit nere på bryggan
ett ganska bra tag. Jag
har badat! Och det var inte särskilt
kallt, 20 grader...
Men min fiende är fiskarna,
Pbrrrrrr....! jag tycker dom är sååå
äckliga.

jag har oxå blivit brun på benen,
Jippie!
Jag läste lite ur min
bok, den är verkligen spännande!

Boken heter: Cirkeln :thumbup:

Vi hittade jättefina
kantareller!
Haha, jag berättar
aldrig vart dom är! :P

Gissa vad jag gjorde efter
att jag hade varit
på bryggan?
JAG PLOCKADE MERA
JORDGUBBAR! :D

Jag ska berätta att
jag just nu prövar "LightRoom"!
Det e fett nice :cool:

haha, mitt ben ;) och lite vatten

Gula :D kantareller

Jag var nog lite osäker...

Men jag hoppade i ändå! :D

NU KOMMER JORDGUBBARNA (hemgjorda) :thumbup:



Okej, nu var det väl klart! ;)

Kramisar / Lollo


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0