kvällen...

2011-07-08 @ 22:11:07
Hej på dig!

Nu är det kväll och vi
har ätit en god middag
med en suverän
efterrätt!
det är nämligen så att
Ludvigs näst sista
behandling för hans
cancer är slut. :)

Han har haft Leukemi i ett år nu...
men snart är det över! :thumbup:
Och vår kusin Sigge ska
vara här ett tag jippie!

Vi ska inte glömma
drinken innan
middagen!
En jättegod
limedrink!

Den var jättegod!


Jag har haft solen i sikte...
hihi^^


Våran lilla gulliga kusin Sigga, nej jag menar ju Sigge!
Han var trollbunden av trollsländan! :)


En bild på mina fötter vid vår brygga igår...
Ser ni segelbåten?

Vet ni att vi ska ha fest här imorgon!
Kommer lägga in något inlägg,
men det kommer säkert ganska
tidigt!

Hejsvejs!

//Lollo




Kommentarer
Postat av: malin

Nice, men när kan vi träffas på nåns landet nästa gång?

2011-07-08 @ 22:46:06
URL: http://mellliebe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0