Kan det bli bättre??

2011-07-07 @ 14:11:29

God morgon mina blogg-läsare!
Eller vänta God eftermiddag!
Haha, glömmer bort tiden :)
jag har haft en skön morgon med
en helt underbar frukost!

Jag har ätit mjölk med
hemagjorda BLÅBÄR & JORDGUBBAR!
kan det bli bättre??

Sen har jag haft ett litet tränings pass,
med vårat hopprep! :D
Hehe, det var kul men man blir lite utmattad
av att jogga i 20 minuter!
Men det som gjorde att jag årkade var musiken!
jag lyssnade på "the Balck eyed peas".

Här kommer bilder från morgonen!

Mmmmmmmmmm!
säger jag bara!

En jordgubbe formad som ett hjärtat!

vI SES SEN! :)

kRAMAR / lOLLO


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 till dej!

2011-07-10 @ 21:13:29

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0