Där det händer

2011-07-01 @ 21:59:19

Okej, Nu har jag och Malin varit
i "Stan där det händer" ( Inne i Stockholm )
Därför jag kallar det så är för att
Dom har massor av reor NU!
Malin kallade det för en "sommar rea"

Efter som att det var rea så
köpte jag en sak!
En sak från "Bik Bok"
Jag köpte ett: LINNE!
Man kunde köpa två för 99 $
Så vi delade och tog ett varsit

Hihi, båda två tog linne i färgen: ljus rosa...

Det stog: BASIC BY Bik Bok :)



Sedan köpte jag ett par vita "hot pants"
på "H & M"...
Malin köpte gröna, dom passade henne
jättebra! ;)


Åhh, jag som trodde att jag hade köpt något mer...  :blush: :bigeyes:

Men, men Malin köpte en snyggig
bikini från "Cubus" medans jag tog
"ego" bilder :cool:





Men nu kommer två bilder på två RIKTIGT
snygga tjejer!




Just då väntade vi på Malins mamma, vi satt utanför "Sandys"
När Malins mamma Monica kom gick i till "vete-katten"
(ett supermysigt lite gammeldags café).

Det fanns många goa grejer där men, men...


Jag och malin tog en varsin "Blåbärs &  hallon" bulle.
Vad passar bättre än Det och lite hallonsaft?? :)

Aja, tjena morss, Vad Tyckte ni om nya Headern och textsnittet?

Kommentera gärna!


Kramisar / Lollo




Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0