Lite färgstänk!?

2011-08-07 @ 21:25:03

Hej,

Jag hade ju ett inlägg där det stog: Stjärnor i glassen, det var såhär att jag och Malin skulle handla glass till efterrätt igår och då valde vi en glass som kallas: Starry night. Den var väldigt god, men nu ska jag prata om något annat! Idag har jag sett Bilar 2 i 3D, jag tycker 3D glasögonen är coola, men mitt huvud är förlitet för dem stora och förstort för dom små! Typiskt mej att ha ett sånt litet huvud! ^^

Efter middagen har jag gjort i ordning mina naglar inför resan till Gotland i morgon! Det ska bli jättekul att titta på raukar och äta saffransglass.
Mina naglar var enkla att göra du behöver bara: tandpetare och olika nagellack...

KRAM





Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0