Gotlands största rauk?

2011-08-13 @ 09:51:26

Hej

I går var vi vid "Gotlands största rauk" det var ganska stor men jag trodde inte den var den största, men den var det! Visste ni att det var ett par bråkstakar som målade ögon och näsan på rauken. Vi hade sån tur att dom hade SIA glass, Det är min favorit för att i Slöinge i Halland där jag bor med min mormor och morfar för den tillverkas där. När vi kom hem gjorde jag en god middag, sedan gick vi en prommenad till den lilla piren. Efter det åt vi den berömda "Saffrans glassen"...^^


Jag och Ludvig bakom rauken.

SIA glass....


Min maträtt, receptet kommer i andra inlägget.

Jag på lilla piren.

//Lollo


Kommentarer
Postat av: clas

vad fiint!

2011-08-15 @ 07:29:02
URL: http://cleases.se

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0