Glass..,i stora lass...

2011-04-29 @ 15:02:04

Hallojsan!  Jag har precis kommit hem från en ( lååång ) dag i skolan, faktiskt den sista i veckan!


1. kl.8.30 Dagen började med att manskören sjöng in våren...+ fyra 4: or.

2. kl.9.00 Jag, William och alla andra i Friends gick till matsalen och började fixa och dona där...

3. kl.9.30 Vi satte oss och ritade, William ritade en nörd med olika stora öron...(vi skulle fråga olika diskrimineringar man kunde få i skolan te.x  funktionshinder, När allt skulle börja...)

4. kl.10.00 A Klasserna kommer in (Min och Williams klass var en av de "klasserna") efter en timmes väntan...^^ 

5. kl.10.10 Jag och William frågar om "Hur man kan behandlas på grund av sitt kön?" Lite konstig fråga men det var jättelätt att prata om. :)

6. kl.11.45 Vi tränger oss först i köön och får hamburgare^^ Mm... Gotti gotti!

7. kl.11.55 Jag stress äter en pigelin innan passet börjar igen klockan 12.00!... (Den var god men kall)

8. kl.12.00 Vi pratar om emo´s, killar som gillar kläningar och nagelack...

9. kl.12.45 Vi sätter oss och pratar om hur dagen varit, vi får en till glass, jag väntar på William...

10. kl.13.00 Jag och Wille gör slash av hans pigelin på skoltoan.(tror inte nån ville ha den sen)^^

Detta var min väldigt långa dag ( vanligt vis till kl.14.00 :cool: ) till kl.13.00...

Man måste ju visa en glass i denna värme!


PS. Bilden är från www.alsiss.blogg.se DS.

/ Kramis Lollo! <3


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0