Bilder?

2011-07-06 @ 09:55:11
Hej!

Jag har fått en fråga om vilken kamera jag använder.
Just nu använder jag två olika kameror, min egna och
familjens kamera.

Min egna kamera är en Samsung ES55
och har 10.2 megapixlar ;)

Och våran gemensama kamera är en Nixon D60
Den har, Ähh jag vet inte kanske 20.1 megapixlar?



Sedan redigerar jag mina bilder också!
Så dom blir precis som jag vill ha dom!

Sidan heter: www.picnik.com


Aha det var väl allt...

eller jag har ett exempel på en bild jag
tagit med min Samsung ES55, som
jag sedan har redigerat på Picnik.com


Denna bilden är tagen på färjan när jag åkte från Riga i Lettland
Glaset förstörde lite men annars blev den jättefin!

Så ha det skoj och skönt!
bye / Lollo :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Sara

är din samsung bra?

2011-07-06 @ 15:19:57

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ta´t lungt bara jag ser det!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0